Wij zijn een buurtboerderij waar iedereen welkom is en elk dier tot zijn dood fijn mag vertoeven. Wij houden de principes aan van een diervriendelijke kinderboerderij, bij ons wordt er daarom niet gefokt met de dieren en gaan er al helemaal geen dieren naar de slacht. Iedereen mag een fijn leven bij ons lijden. Omdat wij niet fokken met dieren hebben wij de mogelijkheid om bewust dieren op te vangen die elders ongewenst zijn of een nieuw huis zoeken.
Wat betreft het opknappen van alle dierverblijven zijn wij er bijna, maar nog niet helemaal. Jouw stem & steun zorgt voor geld in het spaarpotje voor Josefien de lama haar overkapping en de konijnenweide (waar tevens het krakemikkige dames cavia huis staat)
Onze mannen cavia’s hebben een heerlijk verblijf kunnen krijgen dankzij het geld van de Clubsupport