We zijn al 22 jaar een leuke en gezellige carnavalsverening. En bouwen elk jaar een mooie wagen met mooie loopgroep erbij. Ook hebben we inmiddels vele kleine Boelie leden die actief meedoen.
We willen op onze bouwplek graag en kantine bouwen. Ook hier komen kosten bij kijken.
En natuurlijk kunnen we ons geld weer gebruiken voor het maken van onze praalwagen + stof voor de loopgroep voor aankomend carnaval.