De vereniging wil voor haar leden zorg dragen dat zij in een gezellige omgeving samen het biljartspel kunnen uitoefenen. Elke middag kan er gespeeld worden op een van de vier biljarts in de biljartzaal van gemeenschapscentrum Malpertuus. We spelen vrij spel; wie tegen wie regelje onderling. Jaarlijks zijn er toernoooien in de diverse spelsoorten waar je voor kunt inschrijven. Als club nemen we op vrijdag deel aan de compeitie in de de Kanaalzone.
In samenwerking met Jean-Paul de Bruijn organiseert onze club een toernooi waaraan in koppels van 2 tegen andere koppels gespeeld wordt. De spelsoort is bandstoten. Aan dit toernooi doen ruim 60 personen mee op 23 september. Hetis een afvaltoernooi om in diverse speelrondes te komrn tot een winnaar. De hele dag wordt er gespeeld. In de middagpauze wordt gezorgd voor een lunch.
De stofzuiger is vervangen door een machine waarvan de zuigkracht instelbaar is.