We zijn een gezellige tennisclub waar je tennis en padel kunt spelen. Leden en tegenstanders genieten van de mooie ligging en de blik op het water over het kanaal van Gent naar Terneuzen.
Met de komst van padel is de vereniging alweer gegroeid en is de gezellige sfeer terug.
Als kleine vereniging bouwen we op de steun van leden, vrijwilligers en sponsors. Af en toe kunnen we wel een steuntje in de rug gebruiken om de noodzakelijke investeringen te doen.
Onze kantine kan wat frisse verf en opknapbeurt gebruiken. In het najaar willen we hier met een paar vrijwilligers aan de slag en iedere steun is welkom.