Wij beheren de sinds 1989 gesloten begraafplaats met respect voor de graven en grafmonumenten en onderhouden het groen, de wandelpaden en zo nodig grafmonumenten.
Deze begraafplaats is sinds een aantal jaren een stadspark. U kunt daar heerlijk wandelen, op een bankje genieten van de rust, bloemen en planten en natuurlijk kunt u ook graven bezoeken.
De tekst op de graven van mevrouw Szydlowska en pastoor Goetstouwers is onleesbaar. Daarom willen we borden met deze tekst bij de graven plaatsen, zodat iedereen kan lezen wat op de grafsteen is geschreven.