Wij zijn een leuke en gezellige vereniging waar een ieder op eigen niveau kan trainen of het nu bij de loopgroep, wandelgroep, pupillen, junioren, senioren, masters, VB of frame running is.
Iedereen is welkom.
In 2027 wordt onze baan gerenoveerd, naast de rondbaan, willen we graag een finse piste, wavelight op de baan, krachthonk enz. enz. Genoeg wensen maar niet genoeg geld. Steunt u ons?