Jolly-Good begon in 1999 als een kleine groep volwassenen die op zondagavond in de St. Willibrordus School samenkwam om te spelen. Wat begon als een eenvoudige wekelijkse activiteit groeide uit tot een volwaardige en geregistreerde unihockey- /floorballclub. De vereniging heeft door de jaren heen vele ontwikkelingen doorgemaakt, waaronder een groeiend aantal leden, deelname aan competities en de introductie van jeugdtrainingen. Ondanks periodes van ledenverlies en uitdagingen zoals de coronapand
Omdat we trainingen en leuke clinics willen blijven organiseren hebben we ook trainingsmaterialen nodig.
Ook willen we leuke uitjes en activiteiten voor onze leden kunnen organiseren.