Ook na 55 jaar blijven we onze schouders eronder zetten.
Wij blijven carnaval in Philippine organiseren!
Wij gebruiken dit geld om iets te organiseren voor de leerlingen van de school en wij bezorgen hun een leuke middag en verzorgen wij een hapje en een drankje. Tevens gebruiken wij dit om de carnavalsstoet te bekostigen en de bijbehorende prijzen en medailles etc.
Tevens gaan we een deel gebruiken voor kleding voor de leden.