Wij zijn een vereniging van mensen met passie voor alles wat groeit en bloeit.
Groenten zien groeien in je eigen tuintje en daarna mogen genieten, is extra lekker en gezond. Bezig zijn in de tuin is een goede sport en je hoofd komt tot rust. Ook genieten we van de vogels rond ons tuincomplex en is het leuk om een praatje te maken met mede tuinders.
Wij sparen voor snoeischaren , schoffels en bezems, zodat we deze kunnen gebruiken ook voor onze gezamenlijke onderhoudsdagen.