De vereniging stelt zich ten doel de ontspanning van en het gezelligheisverkeer tussen de leden van de vereniging in soosverband te bevorderen. Zij probeert dit doel te bereiken door 4x per week in een daarvoor te huren lokaliteit, een ontmoetingsplaats voor de leden te creëren. Enkele keren per jaar proberen we ook een ontmoetingsplaats te creëren voor alle senioren uit ons dorp. De eerstvolgende is op 6 november 2026.
Op vrijdag 6-11-2026 organiseert onze vereniging in het Heer Arendhuis een optreden van het Shantykoor Het Veerse Scheepstuig voor alle 60+ uit ons dorp. Om alle kosten te dekken, hopen natuurlijk we op veel steun van alle Rabobank-leden, zodat we naast de gratis entree ook nog een gratis drankje tijdens dit optreden kunnen aanbieden. We gaan hier via diverse kanalen bekendheid aan geven en roepen nu vast 60+ op om zich aan te melden. Wacht niet te lang, want vol is vol!
We hebben een open middag kunnen realiseren en mede met de Rabo Clubsupport een mooi jubileum hadden