De seniorenvereniging is een bloeiende vereniging die een belangrijke bijdrage levert aan de leefbaarheid van Noorbeek.
Ouderen worden door deelname aan de diverse activiteiten uit hun isolement gehaald en kijken uit naar het ontmoeten van hun leeftijdsgenoten.
De vereniging wil graag de jaarlijkse activiteiten blijven doen. Buiten de vaste wekelijkse soosmiddagen, organiseert het bestuur regelmatig themamiddagen, een jaarlijkse kerstviering en een jaarlijks uitstapje.
In deze "dure" tijden is een extraatje hiervoor erg welkom!
Wekelijks vaste activiteiten, jaarlijkse kerstviering en uitstapje, en themamiddagen voor onze leden