Wij zijn een Gymclub met voornamelijk 60+leden.
Beweging is essentieel en daarom gymmen wij wekelijks onder begeleiding van een gymleraar.
Ook het sociale aspect is belangrijk.
In 2027 bestaat onze gymclub 60 jaar en dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Afhankelijk van onze financiële positie zullen we hiervoor iets organiseren. Een deel van de opbrengst van Rabo clubsupport zou hierbij kunnen helpen.
Verder willen we investeren in nieuwe gymattributen voor de komende jaren en vinden we het belangrijk om onder begeleiding van een gymleraar te kunnen blijven gymmen.