De Busplus Heerlen, rijdt zo'n 300 keer per jaar met inwoners uit onze gemeente naar verschillende interessante, gezellige en bezienswaardige locaties.
Het aanbod bestaat grotendeels uit uitjes die georganiseerd worden door onze eigen vrijwilligers.
Deze dienst is bedoeld voor mensen die niet meer in staat zijn om er zelfstandig op uit te trekken. Veel ouderen, of mensen met een vervoersbeperking, zijn aan huis gebonden, waarbij het gevaar dreigt in een sociaal isolement te raken. Het voordee
Onze Clubkastcampagne groeit en dat is geweldig maar helaas moeten we nog te vaak mensen teleurstellen omdat onze bus vol zit. Daarom willen we een tweede bus inzetten, zodat we veel meer buurtbewoners kunnen meenemen op een gezellig, leerzaam en veilig uitje. Met een extra bus kunnen we grotere groepen bedienen, kortere wachttijden garanderen en meer mensen de kans geven nieuwe contacten te leggen en mooie herinneringen te maken.