Onze buurtvereniging wil mensen met elkaar verbinden en zorgen voor een fijne, leefbare en gezellige buurt. Door activiteiten en ontmoetingen te organiseren versterken we de saamhorigheid tussen buurtbewoners, van jong tot oud.
Gezelligheid, betrokkenheid en omkijken naar elkaar staan daarbij centraal. Door activiteiten te organiseren zorgen we ervoor dat mensen elkaar leren kennen, makkelijker contact maken en zich thuis voelen in de buurt.
Voor o.a. de jaarlijkse snertwandeling willen we een grote pan met brander aanschaffen waarin we zelf de erwtensoep kunnen maken. Ook zal deze pan natuurlijk worden gebruikt bij andere activiteiten