We gaan met de stichting een ijsbaan met horecagelegenheid opzetten. Hierdoor kan iedereen uit de omgeving komen schaatsen, genieten van een hapje en een drankje in onze wunderbar of genieten van de muziek op een van onze feestavonden.
Omdat het ons eerste jaar gaat worden in de winter van 2026-2027 moet alles nog van begin af aan worden aangekleed. Met het geld dat wordt ontvangen van de Rabo Clubsupport actie willen wij een echt winters paleis maken van onze ijsbaan met bijbehorende wunderbar.