De Zonnebloem afdeling Sprang-Capelle
komt bij elkaar in het Bondsgebouw Sprang Driessen. Gezelligheid en ontmoeting staan centraal.
Dit jaar gaan wij de opbrengst besteden aan een uitstapje met de bus naar een museum in Oosterhout. Na afloop gaan we met elkaar de lunch gebruiken.