Wij zijn een kleine carnavalsbouwclub die inmiddels al heel wat jaartjes actief is in ut Kraaierijk en SmoorfrĂȘterslaand. Ooit begonnen op de skelter, maar ondertussen al heel wat jaren onderweg met wat groter geschut. Jaar na jaar bouwen we met veel plezier aan een nieuwe creatie en proberen we er weer iets moois van te maken. En dit jaar? Dan staan we natuurlijk 'N STRIPKE VUR!
Carnaval bouw je samen! Helaas worden de kosten om een wagen te bouwen ieder jaar hoger. Materialen, techniek, verzekeringen en energiekosten rijzen de pan uit, terwijl wij als bouwclub vooral willen blijven doen waar we goed in zijn: met veel plezier een mooie wagen bouwen voor de optocht. Door op onze bouwclub te stemmen steun je ons rechtstreeks bij de bouw van onze volgende creatie. Zo help je ons om ook de komende jaren vol enthousiasme mee te blijven doen. Iedere stem telt!