Bridgeclub. Spelen elke dinsdagavond in de periode van half september tot half april. Doel is om opeen gezellige manier met elkaar te bridgen. Ook in de zomerperiode organiseren wij op de dinsdagavonden van half mei tot half augustus bridgeavonden met vrije inloop. De animo hiervoor is erg groot, daar we de enige bridgeclub zijn in de omgeving, die dit doen. Met een Website kunnen we ook over deze zomerbridge meer informatie verstrekken. Nu gaat dat vaak telefonisch via de secretaris.
We willen onze bridgeclub beter bereikbaar maken. Nu komen nieuwe leden vaak via-via binnen. Door een website verwachten wij meer contacten te krijgen van b.v. nieuwe inwoners van Oisterwijk, die nu sneller tot resultaat komen van hun zoekacties op internet.