BRIDGECLUB DE BUNDERS

Bridgeclub. Spelen elke dinsdagavond in de periode van half september tot half april. Doel is om opeen gezellige manier met elkaar te bridgen. Ook in de zomerperiode organiseren wij op de dinsdagavonden van half mei tot half augustus bridgeavonden met vrije inloop. De animo hiervoor is erg groot, daar we de enige bridgeclub zijn in de omgeving, die dit doen. Met een Website kunnen we ook over deze zomerbridge meer informatie verstrekken. Nu gaat dat vaak telefonisch via de secretaris.

Ons doel

We willen onze bridgeclub beter bereikbaar maken. Nu komen nieuwe leden vaak via-via binnen. Door een website verwachten wij meer contacten te krijgen van b.v. nieuwe inwoners van Oisterwijk, die nu sneller tot resultaat komen van hun zoekacties op internet.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.