Bleumkes vaan Geluk is een stichting die alleenstaande, eenzame, zieke of mantelzorgende volwassenen in de gemeente Horst aan de Maas bezoekt en een bloemetje met een boodschap voor ze meeneemt.
Dit doen wij al meer dan 7 jaar en we hebben inmiddels al zo'n kleine 700 mensen mogen verrassen. Deze bezoekjes met bleumkes worden door iedereen enorm gewaardeerd.
Daarnaast verblijden we ook elk jaar in december de bewoners van een verzorgingshuis in onze gemeente met een kerstverrassing.
De aanvragen voor een Bleumke vaan Geluk blijven binnenkomen.
Wij gaan daarom wekelijks op pad om mensen te verrassen met een bezoekje en een bos bloemen met een persoonlijke boodschap.
Daarnaast verrassen we in december altijd alle bewoners van een zorginstelling in de gemeente Horst aan de Maas met een vrolijk decembercadeautje.
De Rabo ClubSupport was en is voor ons een belangrijke financiƫle bijdrage voor al onze activiteiten